10.09.2010
Artikel

DM skilter med succeserne

DM’s værdier og resultater vil pryde stoppesteder, togstationer, aviser, jobbanker, Google og det offentlige rum til efteråret, når DM skyder en profilerings- og synlighedskampagne i gang.

Af Dansk Magisterforening

Dansk Magisterforening – Et begavet medlemskab.

Med de ord i centrum vil man i den kommende tid møde DM mange forskellige steder i landet. Både når man venter på bussen, læser morgenavisen eller er på nettet. Kampagnen er besluttet af DM’s hovedbestyrelse i direkte forlængelse af en profilproces, som DM gennemgik sidste år.

Her formulerede alle DM’s sektorer og sektioner deres bud på DM’s profil og identitet. Resultatet blev det, man kan kalde DM’s dna.

Der var enighed om, at DM især er kendetegnet ved samfundsengagement og tryghed gennem resultater. Og nu skal DM også være synlig i det offentlige rum.

Både for at vise medlemmerne, hvad DM står for, og for at blive synlig for kommende medlemmer.